2014/01/26

Unit1.5th grade

Unit1 Family and friends
Vocabulario y estructuras
  1. long, short, small, big, curly, straight, glasses.               
  2. Polite, rude, tidy, untidy, on  time, late.          
  3. Lovely, hairdressers, uniform, cardigan, cap, UK, Ecuador, Japan, Italy.
  4. I’ve got (short curly hair), I haven’t got…, 
  5. He’s/She’s wearing….,   He/She isn’t wearing…
Funciones del lenguaje
  1. Describirse uno mismo y a la gente.
  2. Expresar lo que uno tiene.
  3. Expresar normas.
Actividades interactivas:
  1. Descripción personas: Después de leer y escuchar el vocabulario, realiza las actividades propuestas
  2. Story multiple choice
  3. Familia: Después de leer y escuchar el vocabulario, realiza las actividades propuestas
  4. About me: Listening memory game
  5. Cumpleaños y edad: Listening memory game
Actividades interactivas grupo:
  1. Stories: Ferdinand’s hair
  2. Tongue twisters: My sister Susi…
  3. Songs: My family


English web El Castro  EXERCISE 1   EXERCISE2  Ficha 1
 Ficha 2

Describing my family
Describing people activities ACTIVITIES

No hay comentarios:

Publicar un comentario